یزدفردا: استاندار یزد گفت: امروز دستگاه قضایی در استان در بالاترین سطح خود به لحاظ سرمایه اجتماعی قرار دارد و مردم این مجموعه را از آن خود می‌دانند.

به گزارش یزدفردا: آئین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان با حضور استاندار یزد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

استاندار یزد در این آیین، محصول عملکرد دکتر غلامعلی دهشیری در دستگاه قضایی استان را باعث افزایش سرمایه اجتماعی این مجموعه دانست و اظهار کرد: امروز دستگاه قضایی در استان در بالاترین سطح خود به لحاظ سرمایه اجتماعی قرار دارد و مردم این مجموعه را از آن خود می‌دانند.

مهران فاطمی با اشاره به اینکه نتیجه اقدامات دستگاه قضایی در متن زندگی، مراودات و مسائل قضایی مردم مشهود است، تصریح کرد: حقیقتاً مدیران دستگاه قضایی در دسترس پذیرترین مدیران استان بوده و مردم شاهد حضور آن ها در خط مقدم حل مشکلات هستند. 

وی در ادامه ارتباط مطلوب مجموعه اقتصادی استان با دستگاه قضایی را از جمله نقاط قوت دوره مدیریتی دکتر دهشیری برشمرد و گفت: امروز بیشترین تعامل و همکاری در بین اعضای شورای تامین استان وجود دارد و موفقیت‌های استان محصول همین همدلی، همزبانی‌ها است.

 استاندار یزد با تقدیر از تلاش‌های دکتر دهشیری در دوران ریاست دستگاه قضا در استان عنوان کرد: خوشبختانه همچنان از تجارب ارزنده ایشان به عنوان انسانی فاضل، متدین، صاحب نظر و اهل تدبیر در شورای تامین استان بهره‌مند خواهیم شد.

 وی در پایان از حجت الاسلام طهماسبی رئیس کل جدید دادگستری استان به واسطه قبول این مسئولیت قدردانی کرد و افزود: تمامی مدیران استان همکاری و همراهی با دستگاه قضا را در تراز بالاتر با ایشان خواهند داشت.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا